"take you to every party cause all you wanted to do was dance"

hey there!
 
sitter i sängen med datorn i knät, snarkande Tess bredvid mig och sex and the city på tvn i bakgrunden. Min dag var otroligt skön och bra. Lugn morgon, lunch med pappa, promenad med Tess, timmar av prat med mysis, glatt humör och ett leende på läpparna hela dagen. Känns så skönt att må såhär bra, är i en må-bra period nu, verkligen. och det är lika underbart varje gång!
 
vid sju var det dags för mig och Fia att jobba våra goa asses off på gymmet! 60 minuters intervall-pyramid-spinningpass. Hur jobbigt som helst, men hur kul som helst. Svetten raaann ner, det är kanske konstigt nog en så jävla skön känsla. Det får mig ännu mer taggad och att orka ännu mer, If you still look cute at the end of your workout you did'nt train hard enough. Vanligtvis dansar ju jag vid den här tiden på måndagar (uppehåll under loven) och tyvärr tror jag att det är enda gången detta passet är. Jag hoppas verkligen att det körs någon mer gång under veckan, måste kolla upp detta nogrannare. 
 
Anywaaay, nu ska jag säga godnatt så hörs vi imorgon. Kram. 
 
.
 
 

KOMMENTARER
Postat av: Martin

vad dansar du ?:D

Svar: nuförtiden är det street som gäller :D själv?
Hanna

2013-02-12 @ 17:59:59
URL: http://martnfontaana.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0