rubrik saknas

har precis skrivit färdigt en filmanalys, så skönt! Vi fick den dock precis innan jul så den är rätt gammal men skitsamma det är ändå lika skönt att den är gjord. och är stolt över mig att jag har ägnat dagen åt den och gjort det, finally, med tanke på den stora svackan jag är i med plugg just nu och har vart hela hösten-vintern. 
 
vaknade vid 10 imorse och låg kvar och drog mig till halv 11 nånting. så skööönt med helg! så skönt att just kunna ligga och dra sig hihi.
 
gick upp och åt en moomsig frukost, tog det lugnt och bara njöt av en, som vanligt, låång helgmorgon haha. vid 1, 2 tror jag, började jag med filmanalysen, så det är i princip vad jag gjort idag. Skrivit filmanalysen, ätit, druckit, gått på toa, skrivit, druckit osvosv haha! 
 
en kompis vill dra med mig ut och festa men jag orkar nog inte det tror jag haha, ikväll heller. skulle festat igår också men både torsdag och fredag var jag totalt död, så trött, så mör, så utmattad. ne, jag stannade hemma igår, kollade på gladiatorerna, haha jag vet inte varför jag tycker det är så kul men det är det, jättemånga som säger emot mig och tycker det är skit haha, men ne det är braa, tycker moi! anywaay.. låg där nere i soffan för mig själv, det var så skönt, kände att jag behövde det, åt lite choklad och apelsiner (mmm vad goda dom är nu, perfectoo) sen ringde erik, snackade med honom ett tag. vid 12 kolla jag på några avsnitt som jag missat på fråga olle, sen va det dags för denna tjejen att nanna.
 
just nu mår jag lite sådär, har ont i magen och är trött efter att tömt ut hjärnan på tankar till analysen hela dagen haha, jag ska nog ta en dusch nu, kanske go all in och fixa massa olika saker som vi tjejer kan göra, lite spa sådär kanske, how cheesy that may sound. Blir nog ingen som kan dra med mig ut ikväll, och hallå eller, min man, mitt ögongodis, kommer ju vara på tvn hela kvällen?! jag stannar hemma. 
 
honeykissesandbluebluewishes  va??
 
kram hej!
 
428076_10200366473022933_1297879384_n_large
 
 

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0