jag sökte dig och fann mitt hjärta.

har precis kollat färdigt på den underbara filmen The Notebook.

Tidigare har jag haft minnet från den att den inte var så himla bra. Har sett den en gång innan och jag hade fått så höga förväntningar om den, efter allt jag fått höra. Om hur otroooligt bra den skulle va. antar att det var det som på något konstigt sätt gjorde att jag inte tyckte den var jättespeciell. men nu, efter att ha sett den en andra gång, för mig själv, tagit in allt en andra gång och bara varit totalt uppslukad av filmen i 118 minuter, så älskar jag den. 
 
vilken otroligt jävla bra film. Så fin, obeskrivligt. Dom som har gjort den här filmen har verkligen lyckats. Jag som tycker det är så dåligt och jobbigt med olyckliga slut, vilket jag tycker att det känns som att alla filmer har nuförtiden, gör det att jag älskar den här filmen even more. Det påminner mig om "En oväntad vänskap" vilket också är en skitbra film! jag rekommenderar verkligen att se den, det är en av de bästa jag sett. kom att tänka på den just för att den också hade ett slut som passar mig haha. Satt med gråten i halsen och tårar rinnande ner för kinden efter jag sett den filmen och det kan man säga att, det gör jag nu med. 
 
wooh, känner mig alldeles upprymd nu, känslig och känns som att jag kommer gå runt som ett fån med ett sånt där harmoniskt "andas-ut" leende i fejjan hela dagen haha. Kär i kärleken. 
 
nu ska jag sätta igång och skriva en bokrapport om denna filmen, haha ja, bokrapport, ..sshhh.
 
puss och kram. 
 
Tumblr_mhkcnmzvle1rm4c09o1_500_large
 
Tumblr_mhg2i2dvlg1s4fn0ho1_500_large
 
 
 
(ja just det ja, kanske ska slänga in en liten mening om att jag är hemma från skolan idag med. när jag vaknade imorse såg jag att min lärare hade smsat klassen vid kl 5 inatt, att hon var tvungen att vabba idag med så hennes lektioner var inställda. vilket betydde att jag har 2 lektioner och slutar kl 11, en lektion då vi väntar på ett viktigt mail som vi inte fått och kan inte jobba vidare förän vi fått det. och en lektion då vi bara pratar eller en och en får betygsnack. kändes som att jag kunde använda tiden och göra den mer betydelsefull hemma, med att göra lite annat plugg och få det färdigt, sen känner jag mig fortfarande lite konstig från igår också. Haha.. en liten mening sa jag..)
 

KOMMENTARER
Postat av: Tilde

Den filmen är superbra! :)

Svar: visst är den, så fin! :)
Hanna

2013-02-11 @ 05:17:39
URL: http://dumildetilde.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0