Inside my heart is speeding, beating faster.

god kväääll.
 
hade en skön dag i fredags, två roliga och chill lektioner i skolan, hem - äta och ta det lite lugnt, sen gick jag och Tessan och mötte upp vår älskade storasyster vid tåget, hemma från skåne igen, myyys! Den kvällen spenderade en trött och mör Hanna med sin wonderbaum familia (underbara familj.. aa fråga mig inte),  catch-up med våran skåning, mat, skratt och mys som vanligt. .. Gladiatorerna, för mig.. som vanligt. Hihi. Tvingade jess också. 
 
Lördag morgon gick jag upp kl 7, mamma, pappa, jessica och jag, satt alla i bilen kl 9 och vart bar det iväg, jooo Ullared och Gekås! haha. Hittade massor med bra saker faktiskt, aldrig hittat så mycket bra grejer där så det var väl ett bra lager dom hade fixat té sig. Saker jag behövde och tänkte mig, found! check haha. Kan hända att det kommer upp ett inlägg med bilder på grejerna jag hittade där, lovar inget men hm hm, kanske.
 
Det tog iallafall typ hela dagen, vid 5 när vi kom hem åkte vi till Patric direkt med ett stopp vid maxi först där Tess hade varit hela dagen och satt och myste, pratade, drack kaffe och åt skiiitgod bulle i hans mysiga lilla lägenhet. Efter ett tag åkte vi hem med en hund, nya roliga varor från gekås och massa kolhydrater rikare. 
 
Så utmattad man blir på kvällen sen efter en sån dag, passar det utmärkt med relaxing och melodifestival att gosa ner sig till. För mig blev det total extra mys när en viss Anton Ewald swoopar in med sitt otroligt sexiga, dreggel-framkallande, skönsjungande -och dansande bidrag. Ska jag vara ärlig så blev det här en chock för mig haha. När de först presenterade de olika artisterna och hans bild kom upp gick mina tankar lite ..euuck vad va det där, en lite ocool-tror-att-han-är-cool-kille, som inte sjunger så bra och bara i falsett, kör på-snudd-sliskig-dans, ingen vidare bra låt och kör samma grej som Danny och Eric Saade. Men nej, så fel jag hade och vilka dömande tankar som kom upp i mitt huvud bara så. Efter ungefär 1:50 in i låten satt jag och började bli varm i hela kroppen, gapade sjukt stort och babblade på om .. nämen va o men herregud, jävlar vad bra, åh kolla åh oooh, kolla kläderna, kolla dansen, koreografiiiin, osså har han byxorna lite högt upp sådär och bara en vit t-shirt, lite sådär 50-tal, modernt 50-tal. ÅÅH herreguuud. Vilken röööst, daaansen. åh mörk, snygg röst, han kan ju sjunga också. Och vilket leende, o herregud vad snyggt och bra detta är, åh kolla, kolla där, jävlar vad snygg koreografi .. ungefär så, i speedad, upprymd och chockad version. Och det är exakt så jag känner. Jessica sa det klockrena också "aa lite som cry-baby" mhhhhm, kan man säga, lite som cry-baby och snygga, unga Johnny Depp i den rollen. 
 
Dom som känner mig vet att det där är en Hanna-kille, trodde det inte först, jag visste det inte själv ens, men det där är en Hanna-kille, fick jag reda på just då. Mörk, snygg stil, charmig, och DANSAAAR. När 2 av de saker jag älskar mest, slår ihop sig, blir det out-of-the-world för mig, jag blir literally galen. De 2 grejerna är då självklart killar och dans. Snygga killar och snygg koreografi. Killar som kan dansa = crazy jag. 
 
Hans låt passar in så bra, Begging, begging for more, begging for more Anton. När jag kollar på klippet från hans framträdande och det bästa i dansen kommer. Asså jag beeer för mer, det är så snyggt, clean, sexigt, charmigt. Aa vet inte vad jag ska säga. Klockrent. Dansen, låten, oh:na haha, stilen, killarna. Skulle kunna sitta här och babbla på om detta on and on and on and on. Men oroa er, jag ska inte eller?.

Jag kan bara säga att det slutar iallafall inte här, detta är en ny kärlek som har kommit upp och jag är helt lost.
 
 
 
You´ve got me 
Begging, begging
Got me begging for more
 

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0