I won't let these little things slip out of my mouth.

hey guysss.
 
trött Hanna har vi här ja. Haft en bra dag, sådär normalt skön liksom. Lektionen imorse var go, som ni kanske förstår med tanke på det tidigare inlägget haha. Efter det hade vi idrott, box eller vad dom säger haha, boxning i min hjärna så vi kör på det. Det var jättekul, svettigt och jobbigt, och jag älskar att boxas och boxning faktiskt haha, för några år sedan och nu bara några dar sen har jag kollat upp om jag ska börja i det någonstans kanske. Hade vart så jävla kul. Vi får väl se, ofta tänker man ju bara med sånadär grejer att "ooh, det hade vart kuul" och blabla, men sen då? Man tycker det skulle vara kul, det finns möjligheter att göra det, men tar man tag i det.. we. (ett nej va det där, i dialekt). 
 
Efter det var det iallafall engelska och svenska lektion kvar, fick sluta en trekvart tidigare, hann med ett tidigare tåg och var vrålhungrig när jag kom hem så jag fixade till mig mooooomsig mat, ala hanna. Till det blev det två inspelade Kardashian avsnitt och kaffeeee efter maten addiction. Sen lagade jag middag, har faktiskt gjort det mycket denna veckan! Måndag, tisdag och idag har jag gjort middag. Det gör jag aldrig, jag skulle kunna, men gör det aldrig. Brukar bara göra sidsysslorna haha, duka fram, göra sallad, osv. Men ne, ska nog bli ändring på detta, det smakar faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv och dessutom vill jag lära mig att göra massa andra rätter eftersom det kan vara bra att kunna, I'm not the, buy food kinda gaaal. But more of a make it yourself - one. 
 
När det var klarrt, stack jag iväg till gymmet och var på spinning i 60 min. As gott pass idag med, tog ut mig till 130%. Sen hem, god middag, lite vila, dusch-musik-dans-sång haha, och nu: bedtime.
 
over and out, god natt och sov gott. sweet dreams or hours of nightmares.Puss.
 
 

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0