godmorgon.

vaknade upp i morse vid nio och mådde inte alls bra, ont i magen bl.a som jag inte vill ta upp här i bloggen, lite TMI. så jag stannar hemma från skolan idag, vi har två lektioner så det känns okej att missa. 
 
sa igårkväll; hoppas jag inte vaknar upp imorgon osså har snö lagt sig och det är vitt ute. jorå det snöar på right this moment, det är vitt ute och det lägger sig mer och mer. vintern är inte över, det är fortfarande februari. 
 
min morgon var smoothie, kaffe och sex and the city. stängde precis av dvdn efter att ha gråtit och skrattat till det sista avsnittet, ever. haha det är lika hemskt varje gång, något tar slut, det är slutet på något bra, även fast det bara är en serie liksom. det var likadant första gången jag hade sett alla vänner-avsnitt och kollade på det sista avsnittet .. ever. haha. för att citera vänner, It's like the end of an era. Och det är likadant fortfarande varje gång jag kollar på det sista avsnittet (vilket är exakt varför jag undviker att se just det avnittet, jag slipper detta-->), det blir en såndär känsla "jaha, nu då?", och nästan en liten klump i magen haha. Anyway, för ett tag sen började jag kolla på STC i ordning, hade ju sett några avnitt lite sådär strö. men ville kolla på en serie och följa den, avnitt efter avsnitt. och jag ångrar inte att jag valde sex and the city! jävlar vilken bra serie. 
 
Passar mig perfekt. Kärlek, storstad, NYC, fashion, tjejer, killar, nätter, självförtroende, problem, drinkar, tårar, fester, vänskap, lycka, sex, livet, vardagen, skratt, allvarligheter, känslor. Den har allt och den har definitivt hamnat uppe vid friends/vänner. och det, mina vänner, är stort, de betyder att det är en riktigt bra serie haha, om den kan jämnföras med vänner. Från och med nu mina två favorit-serier. inte för att jag har mycket annat att jämnföra med kanske, men lite. It does'nt matter. 
 
ha en bra dag så hörs vi senare! kram. 
 
 
*inlägget är från tidigare imorse, inte nu kl 3.*
 
 

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0