förbannad trött och ledsen

så snabbt ett humör kan vända, eller hur?
 
haha ne jag är inte deppig eller något. Bara förbannd och ledsen över att jag inte sitter på en spinningcykel right this moment. Nej jag fick avboka dagens pass pågrund av att det har hänt något med min högra ljumske. kände av det redan igår kväll, kunde knappt lyfta benet, använda musklerna vid ljumsken antar jag. Gjorde "ont-grimarser" så fort jag rörde mig hela kvällen och när jag låg i sängen var det svårt att röra på mig, ändra ställningar. Haha så jävla töntigt, vad är det här. Jag försöker och försökte igår med ignorera det men det går bara inte att röra mig normalt och det gör så fruktansvärt ont. Igår kände jag på mig att jag inte ville vakna upp och möta vad jag förväntade mig, och det ville jag inte heller. Träningsvärk i hela kroppen, i en hög grad och ljumsken är ännu värre. Träningsvärken är inget att klaga över eller något jag klagar över, men ljumsken.. är. 
 
vet som sagt inte vad detta är, jag försöker röra på mig som normalt. Tyvärr gick det inte särskilt bra att ens gå en vanlig promenad med Tess, och att gå i trappor uppför.. då undrar jag om jag plötsligt åldrats till en gammal pensionär över natten? Jag går runt och stönar och pustar av smärta som en stel pinne. Det har vart min dag.
 
nu ska jag sluta skriva för jag hatar sånna här tråkiga och oglada inlägg, buuut I'm just keeping it real I guess! Jag hoppas iallafall att ni har haft en riktigt go dag idag! take care, kram.
 

KOMMENTARER
Postat av: Clara Ringqvist

Hoppas att det ordnar sig snart med din ljumske så att det onda försvinner!

Svar: tack så mycket gulliga du!
Hanna

2013-02-14 @ 09:21:46
URL: http://clararingqvist.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0