Done for the day

•Spinning 1 timma, \/ check!
•Dusch 1 timma, hahah ne. \/ check!
Nu: early night, ligger i sängen, skönt.

Upp tidigt imon och ha den längsta dagen i skolan på veckan framför sig. Har ju iallafall haft det rätt så chill, denna veckan blir 3 jobb-dagar liksom. Ska iallafall träffa linnea staken efter skolan imon, ska bli myyys, få peta och bråka lite med henne. Sen är det torsdag och som det ser ut nu skolan och spinning. Sen whoooops så var det fredag och helg igen, haha holy shit. Jaja skönt är det ju iallafall, bara lite skrämmande hur fort tiden går ibland.

Vet ni vaaad, sen är det ju en hel veckas loooov, guu så skönt! Jag som tänkte att fan jag har saker planerade hela dagarna i helgen så jag kommer inte kunna göra viktigt plugg osv. Jag har ju en hel vecka med lediga dagar efter denna helgen, score! Inte för att jag kanske kommer plugga så mycket men... fast JO, nu ska jag hålla käft, vara duktig och få plugg gjort detta lovet! PASTA.

Anyway nu ska detta lilla freaket sova, nattinatti. Kramkalas!


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0