Beating hearts

Heeej!

Kan med glädje meddela att min ljumske är bättre idag! Haha. Känns fortfarande, men inte alls med samma smärta. Åkte till gymmet förut och gick på löpbandet i 10 minuter och sen sprang på löpbandet i 50 minuter. Känns helt.. fantastiskt men också lite crazy haha. Det var väldigt skönt iallafall, kände varken av ljumsken eller benhinnorna när jag sprang. Svetten rann, musiken dönade i öronen, kroppen var stark, humöret och sinnet var lika starkt och jag kunde inte hålla emot att le stort lite då och då. Gjorde faktiskt ingen styrka idag, det fick bli löpbandet den timman och sen stretch en längre stund efter det.

Sen gick jag hem, hoppade in i duschen, hade lite små-spa. Nu har jag gjort iordning mig, plockat ihop lite grejer och väntar på att Julia, hennes föräldrar och Linnea ska hämta upp mig på vägen för att sedan åka hem till Julia och mysa lite på alla hjärtans dag som det ju faktiskt är idag. Vi ska äta god mat, kolla på film och antagligen skratta rätt mycket och mobba varann lite, som vanligt. Haha.

Ha en finfinfinfinfin kväll nu och njut av kärleken kanske lite extra idag! Kram och löööv.


KOMMENTARER
Postat av: Siri

mysig blogg!!

2013-02-16 @ 15:57:12
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
Postat av: Clara Ringqvist

Så härligt!

2013-02-28 @ 21:45:31
URL: http://clararingqvist.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

VAD HETER DU?:
STALKER?

E-postadress: (bara jag som ser)

HAR DU NÅGON BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0